Sirens cheerdanceklubb logo

Om oss

Sirens Cheerdanceklubb er en foreldredrevet klubb som ble stiftet i 2002 og er en klubb i vekst. Vi har i dag ca. 250 aktive medlemmer. Vi tilbyr utøvere fra 6 år og oppover allsidig trening innen Performance Cheer Pom.

Fra høsten 2023 tilbyr vi også Hip Hop for barn og ungdom, fordelt over 3 partier.

Vi ønsker nye utøvere hjertelig velkommen.

Vi holder fra høsten 2023 til i nyttdansestudio i Nedre Storgate 31,  i det gamle «Trimmen bygge.». Her har vi to speilsaler, garderobe og toaletter for medlemmene våre.

Sirens er medlem av Norges Idrettsforbund gjennom særforbundet Norges Amerikanske Idretters Forbund .

Norges Idrettsforbund ønsker at alle idrettslag og klubber som har aktivitet for barn frem til og med 12 år ha en barneidrettsansvarlig. Målet er at barna skal ha det sosialt, føle seg trygge, prøve nye ting og ikke være redde for å feile. Barneidrett defineres som all organisert idrett frem til og med det året barna fyller 12 år. Se styret i Sirens for hvem som er barneidrettsansvarlig. Les mer på sidene til NIF her.

Ta kontakt pr e-post: post@sirens.no, evt. se mer kontaktinfo på medlemmene i styret her.